Sådan vælger du de rette varekroge til din butik
Share
Hvis du har noget, du gerne vil sælge, så har du sikkert også tænk over, hvordan du viser det frem. Det er nemlig ingen hemmelighed, at fremstillingen af dit inventar kan betyde meget for, hvordan dine kunder reagerer. Og i sidste ende er du jo ude på at få dem til at handle. Derfor betyder deres opfattelse af din butik slet ikke så lidt.
Når det kommer til udstillingen af forskellige butiksartikler, så kommer du næsten ikke uden om at skulle bruge nogle varekroge. De vil nemlig hjælpe med fremstillingen i mange tilfældet. Spørgsmålet er bare, hvordan du sørger for at få fat i de rigtige.
Hav øje for størrelsen
Noget af de første, du skal tage stilling til, er størrelsen. Der er nemlig forskellige størrelser og længder af vælge imellem. Hvad du vælger er bestemt ikke lige meget, alt efter hvad du skal hænge op.
Nogle af de mest almindelige længder er:
-
10 cm
-
20 cm
-
25 cm
-
30 cm
Der findes faktisk også udgaver, der er både mindre og større. Også disse størrelser kan være praktiske. Lige i dette tilfælde er størst ikke altid bedre. Det kommer nemlig an på, hvad der skal hænge på dem. Så sørg for at se på, hvad du har behov for i din butik.
Se på, hvordan de skal hænges op
Hvis du endnu ikke har bemærket det, så er der også forskel på, hvordan de hver især skal hænges op. Det er ikke sikkert, du har tænkt over det, hvis det er første gang du køber ind til ophæng i din butik.
Husk at tjekke, at de modeller du vælger, passer til de paneler, du har. Nogle paneler består eksempelvis af riller, mens andre har huller. Derfor er det vigtigt at se på, hvad du har brug for.